søndag 25. januar 2009

Vondt, vondt, vondt....er så lei

Fortsatt så vondt når jeg puster, ingen god følelse. Kjenner et enormt press i ryggen og brystet når jeg puster vanlig, orker ikke tanken på å trekke pusten dypt. Det surkler og rasler noe helt grusomt i disse lungene.
Hadde tenkt meg på Kiwi i går for å se om jeg kunne få kjøpt meg noen nye;) Litt humor må man da ha. Det er ikke til å ta feil av, når infeksjonen kommer så følger de forbaskade bihulene etter. Kjenner hvor utrolig sliten man blir av dette her, infeksjon på infeksjon.
I går ringte mamma, lurte på hvordan det gikk med meg da, svaret mitt var "tror ikke jeg orker å kjenne etter". Noen ganger føles det best å la være og kjenne på den følelsen. Følelsen av å være utslitt og ned-dynget i infeksjoner, kjenne den råttene smaken av det infiserte slimet som kommer opp. Grusomt.

Er nesten ferdig pakket til avreise om 2 dager, tenker mye på oppholdet jeg skal ha på 4 uker. Hvilke mål jeg har for oppholdet, og hva jeg har planer om videre etter jeg kommer derfra.
Håper jeg er ett skritt nærmere arbeidslivet, og at noen der ute vil ansette meg selv om jeg er kronisk syk og har et høyt sykefravær. Jeg vil så gjerne, så veldig gjerne leve et normalt liv.

3 kommentarer:

  1. Infeksjoner er noe skikkelig dritt. I takt med at kroppen går ned for telling, så svekkes forsvarsverket vårt og psyken daler ned. Syns jeg da. Håper du får antibiotika som kverker infeksjonen fort, og at oppholdet ditt på Glittre vil bli positivt og svare til forventningene. Blir spennende å høre hvordan det er der. God bedring fra meg.

    SvarSlett
  2. Takk for det Åshild. Har du vært på Glittre noen gang? Ja håper antibiotikaen virker. Begynte jo med Nebcina for noen uker siden, men lykken varte bare 2 uker føre ny infeksjon begynte å herje i kroppen igjen. En blir så sliten både fysisk og psykisk ja....

    SvarSlett
  3. JEg har ikke vært der. Det er tungt nå ikke antibiotikaen virker og man må bytte type..

    SvarSlett