tirsdag 27. januar 2009

Kvelden føre innleggelse...

Og jeg merker at jeg er veldig spent på morgendagen, hva som skal skje, de andre pasienten osv osv osv. Det går helt sikkert fint, men får alltid litt sånn nerver når jeg skal være med masse ukjente mennesker, men blir vel fort kjent. Skal man se de samme ansiktene i 4 uker så må man da jaggu klare og finne kjemi med noen *ler*.

Nå ligger jeg på sengen hjemme hos mamma og pappa, på det gamle barndomsrommet mitt. Da har jeg bare 7-8 minutter med bil til Glittreklinikken i morra, så pappa svipper meg bort. Glad for at jeg har familien i nærheten og venner, så skal nok ikke kjede meg så fælt.
Har med meg både tv og pc hehe, noen goder må man jo ha. Ellers har jeg tenkt og benytte tiden til trening og svømming mens jeg er der også, får se hva formen tillater og hvor mye trening det er lagt opp til i dagsprogrammet først.

Håper jeg skal klare og få noen timer søvn i natt, blir som regel dårlig dagen føre jeg skal noe, erfaringsmessig snakker jeg nå.
Vesla på 2,5 år sier når jeg reiste i stad ; Nå skal du på sykehuset, ser deg i morra... Uff lille vennen skjønner ikke at mamma blir lenge borte, men får håpe på permisjon og mulighet for å reise hjem en tur. Mens ho eldste forstår jo dette, men syns det er ille at mamma skal være lenge borte, men viktig at mamma blir litt bedre og får litt hjelp da.
Såååå utrolig glad i de 2 jentene mine <3<3<3

1 kommentar:

  1. Ønsker det innholdsrike og nyttige dager på Glittre!! Du er heldig som har 2 små å lengte til.. Åshild

    SvarSlett