tirsdag 20. januar 2009

Lungesfysioterapi....

Kom i går i gang med lungefysio igjen, slimmobilisering. Jammen godt med litt hjelp til å få gørra ut. Merker at jeg blir utrolig sliten når jeg har vært der, alle disse pusteøvelsene sliter en ut.
Har fått en del smerter i lungeregionen, er nok all hostingen som har gjort sitt, all hostemuskulaturen får nok kjørt seg rimelig bra for tiden.
Begynte igjen på medisiner i går, pga vonde bihuler og ørebetennelse.

Har begynt nedtellingen til Glittre oppholdet, reiser om 7 dager. Og jeg gleder meg masse!!

I dag skal jeg på møte på nav, ellers skal jeg ikke gjøre stort, og godt er det.

4 kommentarer:

  1. Lykke til på NAV; håper du møter noen som kan hjelpe deg videre til å komme dit du vil iht. jobb. Lungerensk og antibiotika hjelper nok litt på, tenker jeg.

    SvarSlett
  2. ønske deg lykke til... ;.)

    SvarSlett
  3. ehhh,,slanke anita som skreiv..heheh

    SvarSlett
  4. Takk for det ;) Blir nok veldig bra.

    SvarSlett