torsdag 22. januar 2009

Da nærmer det seg helg...og Glittre opphold ( 5 dager igjen)


Holder på å gjøre unna de tingene som må fikses føre jeg drar.

Prøver og legge ting til rette for min kjære samboer, så han har minst mulig å tenke på mens jeg er borte. Det vil si kjøring til aktiviteter, vaske helt tomt for klær, skifte på sengene, nok bleier i barnehagen og skifte tøy der, flytte på tannlegetime til eldste jenta osv osv. Han skal være alene i 4 uker så blir jo litt han må ta tak i alikevel, men med en 10 åring, en 2 åring og en hund + hus og jobb er det nok å henge fingrene i.

Jeg skal jo prøve og komme hjem ett par helger om det lar seg gjøre. Første økten blir det i hvertfall 10 dager føre jeg kommer hjem, og det er leeeeeeeeeeenge og være borte fra ungene.....er jo det som blir værst.
Har vært borte fra de 5 dager før, og syns det var lenge!!!
Men alt går, og jeg veit hvor nyttig dette er så jeg får tenke på det.

Eller skal jeg ut å handle mp3 spiller i dag, må jo ha litt musikk mens jeg er borte. Har vasket joggesko, og så smått begynt å notere ned hva som skal pakkes. Er mange ting som skal med, klær, sko, utetøy, slalåmski/støvler, badetøy, tv,kamera, ladere,medisiner, forstøverapparat osv osv. Godt jeg blir hentet og kjørt til døren.

Selv om jeg skal være borte lenge, føles det velldig godt å vite at jeg skal "hjem". Jeg er født og oppvokst i Hakadal, så har mange venner og familien min der. Får liksom samtidig benyttet sjansen til å besøke de, og få besøk. Glittreklinikken ligger 6-7 minutters kjøring fra mitt barndomshjem, hvor mine foreldre bor. Så det blir "rykk tilbake til start" dette her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar