fredag 16. januar 2009

Familietid


Jeg har "lekt" stuepike her hjemme på Halden Resort i dag. Skiftet på senger, støvsuget, vasket gulv og tørket støv. Godt å ha det gjort, fikk tatt en etg, den andre får vente....

Får besøk av mamma og pappa i helgen, og det er så koselig. Er en stund siden sist nå. De skal være her i morra og passe vesla mens vi andre drar på Tryvann for å stå på slalåm. Årets første slalåmtur. Deilig å kjenne frisk luft, kjenne vinden i håret og hvor deilig det er å bare suse nedover bakkene.

I dag står hjemmelaget pizza på menyen, går så fort å "smekke" den i sammen så :)

Tenkte og lage litt vaffler også, siden pappa hadde bursdag for noen dager siden bare, da blir det litt å bite i ved siden av gaveåpning. Og her i huset er ungene ville etter vaffler.

Nå er det 12 dager igjen til jeg reiser på Glittre, og jeg kjenner at jeg er spent samtidig som jeg har masse håp om motivasjon og inspirasjon. I går bestilte jeg journalen min fra Ahus, så blir spennende og se hva jeg kan finne for noe interessant i den, er jo der jeg er født. De fant først ut at jeg var født speilvendt når jeg var 1 år gammel, ved en tilfeldighet. Så kanskje skjuler det seg noe i den journalen som vi ikke vet fra før. Har opplevd det en gang før, med en annen journal.

Riktig god helg til dere alle som følger min blogg, kos dere og nyt tiden :)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som det ligger an til en god helg med masse familie! Du er jammen heldig som har de flotte ungene! Kos dere! Åshild

    SvarSlett
  2. Jeg føler meg veldig heldig som har to flotte prinsesser :)
    Og familietid er den beste tiden jeg har,sammen med vennetiden:)
    God helg!!

    SvarSlett
  3. vaflene dine er jo kjempegode da:)
    har til gode å smake pizzaen din enda da;)
    kose dere massse i helga:)
    klem vanja

    SvarSlett