mandag 12. januar 2009

Ny uke, nye muligheter.....

Denne uken ble innledet med et legebesøk, måtte få B12 sprøyta jeg egentlig skulle hatt i slutten på desember. Så håper at jeg kvikner til litt nå :)
Dagen begynte med smerter i bihulene, så jeg tok smertestillende og krøp til sengs igjen ett par timer ekstra, deilig var det. Har fått unna litt klesvask, laget middag, støvsuget og kjørt barn på ridning, så kjenner nå at jeg er sliten.
Resten av kvelden blir det avslapping foran tv`n.
Er spent på hvordan det går hos lungespesialisten i morra, og hvordan ekspektorat prøven jeg leverer er. Spørsmålet er jo om Nebcina (nye antibiotikaen) i forstøverapparatet fungerer som det skal, og hvor mottagelig jeg er. Og er lungekapasiteten stabil nå ? Mange spørsmål som surrer. Blir godt å få noen svar igjen.

3 kommentarer:

  1. Takk for kommentar i bloggen min. Du har hatt store prøvelser. Håper det stabiliserer seg og jevner seg ut. OG at du da kommer tilbake i jobb. Det er utrolig hvor viktig den jobb biten er.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Klara :)
    Ja jeg ønsker virkelig og kunne ha en liten jobb i hvertfall....

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har fått Lill-Hege,jeg skal følge den videre :) Stå på,det er godt å lese at du fortsatt har tæl ;)
    Ønsker deg lykke til.
    Klem fra Nina.

    SvarSlett