søndag 18. januar 2009

Helgen er over

Da er helgen over for denne gang, den har vært innholdsrik.
Besøk av mamma og pappa og slalåmtur til Tryvann.
Utrolig deilig og stå på slalåm igjen, men merker jo at aktivitet litt over middels og utendørs ofte ender med en ny infeksjon desverre.
Begynte litt i går kveld med å fryse, trøtt og utafor. Våknet i dag med skikkelig ørebetennelse og bihulevondt. Så er det på`n igjen da, er det sånn i morra også får jeg kontakte legen og sjekke om jeg skal på med antibiotika igjen.

I morra skal jeg til lungefysioterapi igjen, er lenge siden jeg har vært der nå. Kuttet det ut en stund da det rett og slett blei litt mye for meg her en periode, men MÅ i gang igjen har jeg merket.
Jeg reiser til Glittre en dag før enn forventet, så reiser den 27.januar. Bare 9 dager igjen, og jeg gleder meg som en unge,mest av alt til å få litt mere svar og utredning :)
Men nå er jeg klar til å ta fatt på en ny uke i morra .....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar