tirsdag 3. februar 2009

Sliten og det værker

i alle muskler, så i dag blir det en rolig dag.
Hadde legevisitt i går, og blodprøvene var bra, bortsett fra senkning....tegn på infeksjon igjen.
Så begynt på antibiotika. Ellers var prøvene rimelig bra, og den beste nyheten av dem alle er at CF diagnosen er feil. Jeg har Kartagener og PCD, veldig likt CF bortsett fra mage/tarm problemer. Så i går var det en gledens dag må jeg få si.

Har brukt dagene her til ca 3 treningsøkter om dagen, men i dag vil ikke kroppen min være med på det. Så har tenkt og la kroppen få hvile frem til vanngyn kl.14. Det blir godt.
Kan ikke si at jeg har noe å klage på her, hyggelig personal, hyggelige pasienter og et supert opplegg....og maten er bra.
Dagene går da ganske så fort, i morra er det en uke siden jeg kom, og 3 uker til hjemreise. Rart og være borte fra de hjemme, men det går da det også.
Skal bare nyte tiden og opplegget, for målet er jo å komme i jobb igjen når jeg kommer herfra.

2 kommentarer:

  1. Da var det som jeg hadde mistanke om..
    Kjempebra at det ikke er CF! Fint å høre at du trives bra på Glittre! Fortsatt godt opphold ønskes fra Åshild

    SvarSlett