onsdag 25. februar 2009

Home sweet home

Utrolig deilig å sette bena inne i eget hjem i går kveld.
Ble møtt av en happy familiy kan man si;) Godt er det.

I går var jeg igjennom samme test på Glittre som da jeg kom inn. Og må si jeg ble positivt overrasket. Hjertet slår 12 ganger mindre i minuttet under anstrengelse, og det betyr jo bare at hjeret trenger å jobbe mindre, noe som er veldig bra. Og på Borg skalaen lå pusten på 8 da jeg kom, men da jeg dro lå den på 5, og jeg kunne bare gått og gått. Så konklusjonen er nok at kondisjonen og alt er blitt bedre på disse 4 ukene.
Så nå gjelder det å holde det ved like, skal ikke tilbake til start igjen.

Har en del å ta tak i når det gjelder å komme seg i jobb igjen også, skal begynne med litt arbeidstrening hos en bedrift jeg velger selv. Så da får jeg ut å "selge" meg selv. Men har fått visse begrensninger i forhold til hva jeg kan jobbe med. Så desverre er noen av mine valg måttet vike.....men jeg skal vel klare og finne på noe annet jeg kan trives med.

Nå må jeg komme meg igjennom denne antibiotika kuren, og prøve og holde meg fri for infeksjoner en stund. Hadde jeg bestemt så hadde de vel aldri kommet tilbake, men den gang ei.
Og inn i hjem hvor det røykes blir nok ikke jeg å finne, da sliter både lunger og bihuler, orker ikke utsette meg for det lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar