torsdag 19. februar 2009

Litt under 1 uke igjen...


Ja tiden flyr i hyggelig selskap, og nå er det 6 dager igjen til hjemreise. Jammen skal det bli godt, men litt leit å reise fra denne fantastiske gjengen jeg har blitt kjent med her.

De har gjort at jeg har holdet ut mens jeg har vært her. Vi har motivert hverandre, konkurert med hverandre på trening, ledd sammen, vært frustrerte sammen, spilt kort, vært på shoppe turer og ikke minst delt alle måltider sammen.
Ja det blir nok litt rart når første mann setter snuta hjemover i morra. Så i dag skal vi ut å spise som en avslutning på vårt 4 uker lange opphold sammen.....det blir kos.

Føler nå at jeg har hatt utbytte av oppholdet, fått snakket med sosionom, det var greit å få en del på plass i forhold til hva man kan forvente/forlange hos nav feks. Også har jeg fått veiledning i forhold til jobb valg og prosent str jeg kan forvente å klare osv.
Nå venter jeg på svar på ekspektorat prøve, så håper det ikke er noen ny infeksjon på gang. Akkurat ferdig med antibiotika for en uke siden, men kjenner jeg jævelskapen rett er det nok noe på gang igjen gitt.
Når jeg kommer hjem må jeg fortsette og fokusere på trening, minst 3-4 ganger i uka. Det må på en måte bli en "jobb" jeg må gjøre. Dette for å holde meg best mulig oppe. Og tror nok det kan fungere greit, for trening er faktisk veldig ålreit når man først kommer seg dit ;)
Merker jo stor forskjell på hva jeg orket når jeg kom, og hva jeg orker nå....så litt sprekere har jeg blitt.

I morra reiser jeg hjem på perm, selv om det er kort igjen av oppholdet. Men har jo to små jenter som trenger meg og som gjerne vil at mamma skal komme hjem <3

1 kommentar: