mandag 16. februar 2009

Permisjonen over for denne gang...


Så er jeg tilbake på Glittre igjen, nå er det bare 10 dager igjen av oppholdet, og godt er det.
Er sammen med en kjempe koselig gjeng her så er ikke noe å si på trivselen. Men savner jo de hjemme mye, så når dette er over skal jeg være glad.
Det som er godt med å være her er at jeg har kun meg selv å tenke på, kan ta mere hensyn til meg selv enn ellers i hverdagen. Bare 3 etasjer ned så er man på trening....så lettvint!!

I morgen er det legevisitt igjen, spennende og se hva som kommer ut av den denne gangen.
Har fortsatt ørevondt, og slim helt fra bunn av lungene til langt opp i halsen, det surkler godt for tiden.....er såååå lei.
Det som gjenstår for det meste nå er trening og å prøve og bli venner med forstøverapparatet. Hater det forbaska apparatet som pesten, selv om jeg veit at det kan gjøre livet mitt noe enklere, og kanskje mere fri or infeksjoner. Så jeg jobber mot det målet at vi skal bli venner, og klare å holde ut med hverandre 20 min 3-4 ganger om dagen.
Hadde vært så mye hyggeligere om det var ei vennine jeg kunne snakket med 20 min 3-4 ganger, hehe.

Men jeg skal ikke klage, det finnes faktisk de som har det mye værre enn meg her i livet.
Jeg er i hvertfall klar til å ta fatt på en ny uke.
En dag uten trening er en dag uten mening :)

1 kommentar:

  1. Lykke til mot målet.
    Har kommet greit i gang med mitt eget opphold. Blitt inkludert ganske mye i ungdomsgruppen som også er her på Glittre om dagen. Holder nok ut en stund til.

    SvarSlett