torsdag 5. mars 2009

Psykisk forberedelse

Prøver og venne meg til tanken på at min beste venn skal flytte fra oss i morgen kveld.
Merker jo hvor utrolig tett jeg er når hunden er i hus så prøver og tenke positivt på at han skal flytte. Jeg vil jo faktisk få det bedre, og det er noe vi alle ser frem til.

Og Iskar skal bo hos en familie med 2 voksne og 3 barn, de bor 25 min herfra så det skal bli kjempe bra, og etter hvert så skal vi besøke han for å se hvordan det går.

Hadde tenkt meg på trening i dag, men usikker på om det er så lurt. Bihulene verker, ørene er vonde og kjenner meg veldig tett i lungene. Utrolig at man liksom aldri skal være bra i mer enn bare noen få dager av gangen. Slitsomt og ha det sånn.

1 kommentar:

  1. Skjønner at det er en kjip avgjøresle, men som du selv sier så er det en prioritering av helsen. Lykke til og gi ikke opp din kamp.

    SvarSlett