søndag 29. mars 2009

Endelig hjemme.....

Hafjell var flott, hadde knall vær hele uka. Og føret i slalåmbakkene var utrolig bra :)
Men borte bra hjemme best heter det, og det får jeg si meg enig i.

Formen er blitt bedre, er nå ferdig med antibiotika kur som har vart i 12 dager. Nå er det 1 uke opphold føre jeg skal i gang med Nebcina igjen. Føler meg tung i pusten og fortsatt en del tett.

Kjennes ut som lungene sliter....og jeg er sliten. En runde med støvsugeren i huset så er det rett på sofaen.. Hva skjer med kroppen? Jeg, en 30 år gammel jente skal da jaggu orke mere enn som så.....deprimerende og ikke kunne klare mere. Men får være glad for alt man orker kanskje, velge å se det sånn i stedenfor.
Har lest om noe som heter Oramlat, lurer på om det kan være noe. Noen som har erfaring med det eller har hørt om det??

Må prøve og komme meg på trening igjen i morra om formen tillater det. Fortsatt litt opp og ned med matlysten, de kg som gikk av under lungebetennelsen er fortsatt ikke på igjen, glad for det, hehe. Noe godt kom det ut av det. Nå må jeg prøve og komme meg litt ovenpå og i bedre form føre jeg skal opereres igjen om 5 uker, da er det arm nr.2 som skal opereres. Godt å få det gjort føre sommeren, så en kan ha 2 like armer når man skal gå i mindre klær framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar