tirsdag 7. april 2009

Endelig er våren her, og snart er det påske :)


Det er så utrolig deilig og se solen hver dag når man står opp. Deilig og kjenne at det er blitt varmere ute. Forhåpentligvis så betyr dette en periode hvor jeg kan være friskest mulig, og kanskje til og med slippe en del antibiotika.

Føler med fortsatt litt sliten og medtatt etter lungebetennelsen. Og det er ikke mye som skal til føre jeg er tom for krefter, kanskje ikke så rart når man har bare halvparten av det et friskt menneske har og puste med. Venter på svar på nye ekspektorat prøver , så spent på om alt er vekk i lungene denne gangen.

Om 9 dager skal jeg inn og opereres så nå er det viktig at jeg holder meg så frisk som mulig. Da skal jeg operere den andre armen, altså den siste armplastikken min. Nå har jeg tatt mageplastikk, brystløft, 1 armplastikk....og snart 1 armplastikk til. Sånn er det når man har tatt av over 60 kg i vekt. Men det blir vel bra til slutt :)

Nå disse påskedagene skal jeg bare kose meg med familien, ungene har skolefri og barnehagefri så vi koser oss hjemme. Har kjøpt inn grillpølser og engangsgrill så blir vel noen turer i skog og mark om været holder seg bra. Ønsker alle sammen en riktig GOD PÅSKE !!!!!!!

3 kommentarer:

  1. God påske til deg også:-) Håpe formen din e stadig stigende. Flott bilde av dæ på profilen.

    SvarSlett
  2. Hei

    Regner med at du er kommet deg helt etter operasjoner nå, så leng etterpå. Jeg skal snart inn å få foretatt armplastikk, og så ser jeg at du fikk tatt en arm i slengen. eg må ta begge samtiig, og synes det høres ille ut. Hvordan fikk du legene på troen til å ta armene i to omganger? Og så lurer jeg på hvor lang sykemelding som må påregnes - vet du det?

    Mvh S

    SvarSlett