fredag 17. april 2009

Inne i en god periode ....


I forhold til lungene er jeg nå inne i en god periode, det er lenge siden sist. Så dette var med andre ord etterlengtet. Nå skal jeg bare nyte våren og solen.
I går tok jeg overarmsplastikk på venstre side, men kirurgen valgte også og ta arrkorreksjon på høyre armen, da han syns arret var bredt og stygt. Ville ikke jeg skulle gå rundt med noe som så sånn ut, det ville han ikke ha på seg, hehe. Yrkesstolthet vettu. Jeg er veldig fornøyd med kirurgen og godt å vite at han er så nøye og tar jobben sin seriøst.
Så her sitter jeg da med hue under armen og armene i bind. Eller i hvertfall armene i bind. Ganske så hjelpesløs vil jeg si, klarer ikke gre meg, kle på meg, ta ned et kjøkken glass går ikke, smøre mat må jeg ha hjelp til, ja det meste.....men er da jaggu meg ved godt mot likevel :)

Nå gjenstår det å ta lårene føre jeg er i mål tror jeg, og da vil legen samtidig ta arrkorreksjon på magen, hehe. Joda han er nøye og godt er det .... ;)
I dag kommer mamma og pappa, de blir her i helgen så da blir det litt ekstra hjelp å få , og det kommer nok godt med :)
God helg til alle sammen ;)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar