mandag 27. april 2009

En lettelse at formen er såpass bra

Det er så deilig at våren/sommeren er her, kjenner at det er varmt og godt. I helgen har vi kunnet bruke piratbukser og trøye når vi har sittet ute i sola. Kjenner jo at lungene mine trivess nå, og infeksjoner har jeg ikke hatt på over en mnd. Er selvfølgelig litt "småtett" inni mellom , men det er ingenting å snakke om.

I helgen var vi på campingen, fikk på plass plattingen som forteltet skal stå på, så til helgen kommer teltet opp og campinglivet begynner for alvor:) Ungene storkoser seg, så det er deilig.
Er jo en ekstra fridag nærmere helgen også , langhelg er ikke dumt. Spiller egentlig ikke så stor rolle for meg som har helårsferie, men godt å ha de andre i huset hjemme.

2 kommentarer:

  1. Hey LillDet første gang jeg ser din blog. Godt gået.Jeg har selv 3 børn med PCD i alderen fra 8-19 år. Så nu vil jeg fortælle dem om din blog, så at de kan følge med hvordan det går hos dig.jeg holder dem igang med al den sport de kan klare. Fodbold, håndbold og løb. Henning som er ældst spiller fodbold på højt niveau. Så man kan selv om man har PCD.Ha det nu rigtig godt og træn, træn og atter træn. Det hjælper bedre end antibiotikaen.Beste hilsener Erhard

    SvarSlett
  2. Deilig at det gode været kommer! :)

    SvarSlett