mandag 16. mars 2009

Feber og atter feber....


Først var jeg syk noen dager for ett par uker siden, feber og hodepine.

Rakk så vidt å komme meg på beina, så beli vesla syk stakkars. Og jaggu blei ikke jeg syk igjen også, typisk. Har svetta og frysi om hverandre, hoster, svimmel og ekstrem hodepine. Har ligget for det meste rett ut på sofaen. Men i dag tror jeg nesten jeg må bevilge meg en time til legen, for er fortsatt såååå svimmel, vondt bak øynene, vondt i brystet når jeg puster, og et helt elendig farget slim som kommer opp.

Jeg har ikke tid til noen mere sykdom nå, vi reiser på fjellet fredag morgen. 1 uke med slalåm og kos, hele familien. Gleder oss masse til denne turen alle sammen.

Det har gått veldig greit med omplasseringen av hunden, han trives i nytt hjem og har slått seg til ro. Vi føler vel også at han har kommet til rett familie hvor han får det han trenger og kan ønske seg. Så om ett par tre mnd tar vi turen og besøker han : )

2 kommentarer:

  1. Så fint at det går bra med pelsdotten!

    Høres ikke noe særlig bra ut med infeksjonene dine, og det passer ALDRI å bli syk...

    Håper du blir fort bra så du kan ha utbytte av ferien og kose deg i slalombakken og i solveggen! Hilsen fra Åshild

    SvarSlett
  2. Det er sant, det passer aldri. Men nå syns jeg det er bra, denne vinteren har vært tøff og har fart hardt med meg. Nå ser jeg frem mot sol og sommer og bedre tider. Håper det er bra med deg Åshild :)

    SvarSlett