tirsdag 18. august 2009

Tiden går.....

Har ikke skrevet her på en lang stund nå, det er nok en kombinasjonsgrunn til det ..... Det har vært ferietid , flytting og det å komme seg på plass i ny leilighet som har stått øverst på lista.

Jeg har kommet meg i hus, og bodd her i snart 2 mnd allerede, ferien er over og hverdagen har innhentet oss igjen. Jammen meg syns jeg det er godt, komme i normalt gjenge igjen.

Har hatt lungebetennelse i sommer x 2, meget slitsomt, og har tettnet til skikkelig igjen nå. Surkler i lungene, og alt slim er farget og smaker rett og slett "hægel" som vi sier. Er en del blod i det også, kanskje ikke så rart. Skal til legen i morgen så får vi se om det blir mere antibiotika kur på meg, har nå gått på den ene etter den andre, så må kanskje bare bite i det sure eplet og begynne med nebcina igjen :(

Jeg burde nok ikke klage, er så mange som har værre lunger enn meg, men skulle så gjerne ønske meg et par friske lunger så jeg kunne leve et helt helt normalt liv med full jobb og lite sykdom. I wish !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar