søndag 23. august 2009

Livet det går videre og alt blir bra igjen ......

Nå er jeg klar for en ny uke. I morgen er det til legen igjen, sjekke om det må ny antibiotika kur til igjen, for n`te gang :(
Må komme i gang med trening igjen også så smått frem til neste operasjon som er den 24.september. Ja det går unna, men nå er det bare 3-4 igjen føre finito.

Lungene må bli bedre føre operasjonen i hvertfall, pga narkosen. Ikke så heldig med tette lunger da nei.
Kan egentlig ikke klage, har det veldig bra og har mange mennesker rundt meg som betyr veldig mye for meg <3 Og ikke minst mine 2 vakre barn som er det kjæreste jeg har og som betyr mest for meg i hele verden ....

3 kommentarer:

  1. Heia Lill Hege!!

    Så kjedelig at du e såå mye sjuk. Her har æ fått kontroll på mye av allergien, og det hjelpe veldig. Har stadig luftveisinfeksjoner, men ikkje så alvorlig som det du har, for jeg klarer å trene. Trener stort sett 4-5 ganger i uka, og merker at jeg har masse energi. Har begynt å jobbe 50 %. Spennende.

    SvarSlett
  2. Så flott da Birgitte, ingenting som er bedre enn det. Håper jeg snart er back in business også. Er lungebetennelsene som sliter meg ut, ikke noe moro. Men kommer vel bedre tider for meg også. Spennende med jobb igjen da, skole fortsatt??? Klem

    SvarSlett
  3. Hei, jeg er en mann med PCD. Fikk diagnosen da jeg var 42 år gammel. Er nå inne i mitt 47 år.
      Har vært gjennom mye av det samme når det gjelder medisinsk behandling, depresjonene og fortvilelsene vedrørende sykdommen.
      Jeg bodde i Sverige da jeg fikk diagnosen og oppfølgingen der var helt fantastisk i forhold til det jeg har møtt i Norge.
      Jeg har flyttet mye rundt omkring Både i Sverige og Norge. Det mest slitsomme med dette er opplæringen av helsepersonell jeg møter.
      Det er ikke alle som er like forståelsesfulle eller Interessert i lære om PCD.
      Ble i dag så forbannet på mitt eget legekontor at jeg skrev ut en forelesningsserie om PCD fra en lege ved Universitetssykehuset i Lund. De så bare rart på meg .. Ikke første gang.
      Om du ønsker å ta kontakt for å utveksle erfaringer vedrørende PCD så kan du Kontakte meg via mail; fjellgutt62@hotmail.com

    SvarSlett