mandag 26. oktober 2009

Risiko og svineinfluensa

Å befinne seg i risikogruppen for svineinfluensa er ingen særlig ålreit situasjon nå som det sprer seg så veldig. På skolen til jentungen er det påvist flere tilfelle av svineinfluensa, så det kommer stadig nærmere. Håper vaksinen er på plass nå straks, og at det er mulig å få tatt denne.
Nå om dagen er jeg ganske tett i lungene, den evige raslingen er blitt værre i det siste. Hodet værker og ørene værker.....feberen har uteblitt foreløpig.

Håper jeg skal klare og holde meg frisk inntil videre :)

2 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Jeg leste at du hadde kartagener syndromet /cilie syndrom. Det samme har jeg, men i tillegg har jeg kols 3. Begge er medfødt hos meg så vi er to stk i verden som har denne kombinasjonen enn så lenge. Hadde vært morro om du ville tatt kontakt. Har selv vært pasient på glittre utallige ganger og venter på ny innleggelse der. Mitt liv ble også snudd opp-ned. Er 26år i dag og har en lungekapasitet på 30%. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver lengre nede i arkive ditt.

    Legger igjen min mail om du vil skrive til meg. Sundby84@gmail.com

    SvarSlett
  2. Har du lagt ned denne siden, Lill-Hege??
    Leeenge siden du har oppdatert her nå :(

    Hilsen Nina.

    SvarSlett